Pro Servis

Apple Authorised Service Provider.

Podjetje PRO Servis d.o.o. je pooblaščeni serviser za vse Apple izdelke.

Te zanima oddaja ali prevzem izdelka med izrednim stanjem COVID-19?

Tu smo zato da ti pomagamo:

Preveri, ali tvoj izdelek Apple izpolnjuje pogoje za popravilo in podporo v okviru eno (1) letne garancije.

V pripravi.

V pripravi.

Apple Authorized Service Provider

(AASP)

PRO Servis d.o.o.

www.pro-servis.si

Delovni čas:

Ponedeljek - četrtek: 8 - 16h
Petek: 8 - 14h


Okvarjen Apple izdelek lahko prinesete tudi v iStore in ga bomo v vašem imenu dostavili na uraden Apple servis.

POZOR! iStore vrši le dostavo do uradnega Apple servisa, ki ste si ga izbrali za popravilo vaše naprave.
iStore ne odgovarja za morebitne dodatne stroške, ki bi/so nastali po dostavi le-te opreme na izbrani servis.
V izogib nepredvidenim stroškom vam svetujemo, da kontaktirate izbrani uradni Apple servis in se predhodno seznanite s cenikom njihovih storitev.



Pogosta vprašanja

Oddaja in prevzem naprave med COVID-19

Cenjene stranke obveščamo, da sta vročitev in prevzem naprav možna pod sledeči pogoji na naslovu: 

Pro Servis
Letališka 32
1000 Ljubljana



• Vročitev in prevzem naprave sta možna vsak delovni dan med 8:00 in 16:00.
• Pred vročitvijo nas obvestite na tel. št. 059209440 ali 059209331 ali email apple@pro-servis.si
• Pred vročitvijo naprave morate napravo temeljito očistiti.
• Pred vročitvijo morate izklopiti storitev Find My Device. Brez izklopa funkcije poseg ni možen!
https://support.apple.com/he-il/guide/icloud-iphone/mmfc0eeddd/icloud

Za dostavo/prevzem smo v ta namen pripravili pisarno, v katero stopamo posamično
Pri obisku poslovalnice morate obvezno nositi zaščitno masko.Tako naše osebje kot kupci morajo upoštevati varnostno razdaljo 2 metra.

Kako pripraviti napravo za na servis?

Preden svojo napravo prinesete v popravilo, morate narediti varnostno kopijo vseh podatkov in izklopiti funkcijo Find my iPhone (na iPhonih in iPadih).

Poleg naprave, ki jo boste prinesli na servis, potrebujemo še:
- Če se napaka pojavlja pri polnjenju baterije, prinesite s seboj še napajalnik.
- Če se napaka pojavlja v programski opremi, vas prosimo, da geslo za dostop navedete pri izpolnjevanju servisnega zapisnika ali pa geslo izklopite.

Kaj narediti s staro napravo?

V pripravi.

Kako stopiti v kontakt z Apple Europe Support?

Vse informacije najdete na povezavi https://support.apple.com/sl-si. Pokličete lahko tudi na brezplačno številko 0800 80321. Pogovori potekajo v angleščini.

Podatki podjetja

ISTORE-X, trgovina in storitve d.o.o.
Letališka 32, 1000 Ljubljana

ID za DDV: SI67205755

TRR: SI56 3400 0101 7579 931 (Sparkasse)
TRR (mednarodno): SI56 3400 0101 7579 931
SWIFT: KSPKSI22XXX

Podatki poslovalnice

iSTORE Citypark, 1. nadstropje
Šmartinska 152g, 1000 Ljubljana

 05 920 93 95 (trgovina)
 05 920 93 27 (ponudbe)
  05 920 93 27 (šolstvo)
 info@i-store.si

Odpiralni čas

Ponedeljek: 9 - 21h
Torek: 9 - 21h
Sreda: 9 - 21h
Četrtek: 9 - 21h
Petek: 9 - 21h
Sobota: 8 - 21h
Nedelja: zaprto

Prazniki po urniku CityParka