FAQ

Kako pripraviti napravo za na servis?

Preden svojo napravo prinesete v popravilo, morate narediti varnostno kopijo vseh podatkov in izklopiti funkcijo Find my iPhone (na iPhonih in iPadih).

Poleg naprave, ki jo boste prinesli na servis, potrebujemo še:
- Če se napaka pojavlja pri polnjenju baterije, prinesite s seboj še napajalnik.
- Če se napaka pojavlja v programski opremi, vas prosimo, da geslo za dostop navedete pri izpolnjevanju servisnega zapisnika ali pa geslo izklopite.

Kaj narediti s staro napravo?

V pripravi.

Kako stopiti v kontakt z Apple Europe Support?

Vse informacije najdete na povezavi https://support.apple.com/sl-si. Pokličete lahko tudi na brezplačno številko 0800 80321. Pogovori potekajo v angleščini.

Podatki podjetja

ISTORE-X, trgovina in storitve d.o.o.
Letališka 32, 1000 Ljubljana

ID za DDV: SI67205755

TRR: SI56 3400 0101 7579 931 (Sparkasse)
TRR (mednarodno): SI56 3400 0101 7579 931
SWIFT: KSPKSI22XXX

Podatki poslovalnice

iSTORE Citypark, 1. nadstropje
Šmartinska 152g, 1000 Ljubljana

 05 920 93 95 (trgovina)
 05 920 93 27 (ponudbe)
  05 920 93 27 (šolstvo)
 info@i-store.si

Odpiralni čas

Ponedeljek: 9 - 21h
Torek: 9 - 21h
Sreda: 9 - 21h
Četrtek: 9 - 21h
Petek: 9 - 21h
Sobota: 9 - 21h
Nedelja: 9 - 15h

Prazniki po urniku CityParka